Info : My ISP : E-mail


Onderwerp:
Datum: Wed, 10 Oct 2001 20:16:49 +0200
Van: Jarno van der Kolk <jarno@j-a-r-n-o.nl>
Aan: wanadoocable

Cable wanadoo basic, in Heemskerk, 1964 NJ.
Wat maken jullie er weer een zooitje van. Ik ben vandaag al minstens 5 (!) keer mijn verbinding met Internet kwijtgeraakt.
Een keer kon ik zelfs niet eens meer opnieuw inbellen. Pas na 1 uur kon ik het internet weer op.
EN DAT IS ALLEEN VANDAAG AL!

Vorige week kon ik de hele dag niet internetten, een hele grote storing. En NOG zetten jullie er geen bericht over op de servicepagina.
(http://internet.casema.net/helpdesk/storingen.php)
Hebben jullie enig idee hoe irritant het is als je wat aan het downloaden ben (Met wel 2.0Kb/s, WOW!) en de verbinding wordt verbroken.
Of als je rustig een internetspelletjes aan het spelen bent (zoiets als on-line schaken, want actiespellen gaan natuurlijk niet met die """modem""" van jullie) en de
verbinding valt opeens weg?
Die reclame die jullie maken, "24 uur internetten", dat is zeker 24 uur per week?

Ik hoop dat ADSL hier snel komt, want dan ben ik eindelijk van jullie af.
Jullie zijn hier de enige aanbieder van flat-fee internet en dat kunnen we merken ook. Een klassiek voorbeeld waarom een monopoly slecht is!!!!
Als ik een Casema-auto zie rijden, dan moet ik mij echt beheersen, anders zou ik er gewoon keihard op inrijden.

En dan nu de vraag, en ik weet eigenlijk al dat het antwoord nee is, maar :
 Wordt het ooit nog wat met Cable Wanadoo Basic?

Of geef in ieder geval eens aan op jullie webpagina wat er allemaal mis bij jullie is. Al was het maar een korte samenvatting, want als jullie alles zouden opschrijven,
dan hebben jullie aan een harde schijf van 100 Gb nog niet genoeg.
Ja, stuur maar weer zo'n heerlijke standaard brief terug.. "Wij doen ons best... het ligt niet aan ons... ja, de planeten stonden niet op één lijn...".
 
 
 

HAAT!!!!!! >:-<  (ah, dit lucht op)